Politika Firmy.

 

       

01Medzi základné a dôležité faktory firma považuje prozákaznícky prístup, kvalitu výrobkov a vykonanej práce. Pri tejto remeselnej činnosti sa neuplatňujú fázy životného cyklu produktu. Sú v stálej ponuke všetky druhy mramoru, na trh sa neuvádzajú nové a firma sa snaží skvalitňovať a zefektívňovať výrobu k čo najlepšej spokojnosti zákazníka.

      

02Pravidelne sa snaží analyzovať a vyhodnocovať podmienky na trhu, konkurenciu a jej schopnosti. Kamenárska výroba bola najviac rožšírená v cintorínskej architektúre ale začína sa čoraz viac používať a uplatňovať aj v stavebníctve. Ak sa firma zaoberala prevažne cintorínskou architektúrou tak frekvencia potrieb zákazníka bola sezónna. V zimnom období nebolo možné realizovať zákazky ak to nedovolilo počasie. Rastom intenzity potrieb zákazníkov môže teraz firma aj v zimnom období zabezpečovať produkciu napríklad zákazkami pre obklady a dlažby do budov. Veľmi žiadané sú aj bytové krby, kuchynské linky, stoly do obývacích miestností alebo schody do interiéru.

      

03Firma sa neustále snaží napredovať a skvalitňovať aj služby zákazníkom čo považuje aj za druh reklamy. Vykonáva služby technického charakteru (zabezpečovanie náhradných dielov a rekonštrukcie) aj obchodného charakteru (poradenské a informačné služby a právo na výmenu).

Cc Popup